"https://www.youtube.com/embed/r2S1I_ien6A"

Summa sidvisningar

Leta i den här bloggen

Jag skall försöka beskriva mina osannolika men ändock ganska så sanna påståenden så bra jag kan, så det kommer säkert att bli mycket exeptionellt och kontroversiellt

Translate

Bloggintresserade

Leta i den här bloggen

Naturbilder

Naturbilder
Moder natur, Klicka på bilden för mera bilder

söndag 9 augusti 2015

Mamma 101 år från 2006

Samlad färdigställd film från år 2006
av min Mamma Victoria Hult då 101 år

Lucia på Gustavsborg och
lite annat.





För att komma till mina långtradarhistorier, 
så gå till Arkivet på vänster sida.
År 2010 Decemer för att se alla historier 
              November Historier plus bilder OLGA

År 2011 Februari, mina långtradarhistorier
              Maj, Mina funderinger
              Juni, De avsågade limträbjälkarna Bra
              Augusti, Lastning av morötter på engelska

År 2012 Januari, Intressanta bilder tagna av mig
              Mars, Långtrafarbilder i Karlskrona Fina bilder
              Juni, Ferie semester till Italien
              Juli, Historien om den gamle mannen med korvarna
                      Om Facebook
              Augusti, Ugglor i Italien, och kunskap
              September, Stranden i La Serra Italien

År 2013 Februari, Om Universum
              April, Patrick får medalj och hälsar på Drottningen
                        Brev till Nordkorea
              Maj, Om Richard Dawkins
              Juni, Om invandring
                       Och om Havanna Patrick
              Juli, Långtradarhistorier för alla chaufförer, OBS
                      Alla chaufförer som vill kan skriva sina historier här
              Augusti, Simon & Garfunkel Musik
                             Och falska mejl
              September, Lyckliga gatan, "borttagen"
              Oktober, Webbsida  BRA
              November, Hur skall vi föda hela världens befolkning

År 2014 Februari, Maskar
              Juli, Om Muslimer
                      Länkar till Jorden växer

År 2015 Januari, Karlshamn 350 år, Kvällsbilder BRA
              April, Vulkanen Vesuvius, filmer och bilder som jag gjort
                         Långasjöområdet
              Juni, Jag skriver idag
              Juli, Om luften vi andas
              Augusti, Mamma år 2006 en film framställd nu i år


Jag finns även på YouTube, skriv "thore hult" i sökmotorn på
                            "YouTube"
Där finns ca 343 filmklipp att kolla på

Exempelvis denna  länk, klicka på den
Motorcyklar på torget i Karlshamn
Eller denna
https://www.youtube.com/watch?v=14PnMOHMkeo


              Kram från Thore 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar